2012. augusztus 15., szerda

31.fejezet: Tetoválás


                                                                                      31.fejezet: Tetoválás
                                (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA)

Oké, bepánikoltam. Mégis mi a franc történt?! Mond, hogy nem! Mond, hogy csak aludtunk!
Felültem, majd idegesen hajamba túrtam, mire Harry mocorogni kezdett.
~Harry kelj fel!-néztem rá, de ő csak motyogott. ~Harry az ég szerelmére!-emeltem fel a hangom, mire megint morgott valamit, de most ki is nyitotta a szemeit, amik abban a pillanatban hatalmasak lettek.
~Öm, szia Becky..-ült fel ő is.
~Harry mi a franc történt?-néztem rá kétségbe esve
~Hát buliztunk.-vakarta meg tarkóját.
~Addig nekem is oké.-mondtam még mindig kicsit feszülten. ~De mond, hogy nem feküdtünk le.-halkultam el.
~Nem tudom.-gondolkozott el egy kicsit, majd homlokon csapta magát, én pedig kérdően néztem rá. ~Ugy rémlik, mintha lefeküdtem volna valakivel...-nézett rám kétségbe esve.
~Nee.-temettem arcomat kezeimbe és dőltem hátra az ágyon.
~De figyelj, nem tuti, hogy te voltál.-vette el kezeimet arcom elől, mire hülyén néztem rá. ~Oké, ez nem valószinű.
~Most mihez kezdünk?-ültem vissza.
~Először is derítsük ki, hogy hol vagyunk, utána pedig menjünk haza.-mondta
~Oké, még úgy is korán van, talán észrevétlenek tudunk maradni.-mondtam, miután órámra pillantottam, ami mindössze 6:17-et mutatott.
Csöndben készülődtünk. Fogalmam sincs mi lesz ha kitudódik. Mondjuk először nekünk kéne rájönnünk, hogy megtörtént-e egyáltalán..
Egy szállodában voltunk, majd fogtunk egy taxit, és halkan bementünk. Szerencsére még javában húzta mindenki a lóbőrt, ezért azt beszéltük meg, hogy egy gyors zuhany után bemegyünk a szobájába, és megbeszéljük a dolgokat.

Zuhany után felvettem egy szürke melegítő nadrágot, egy 'cool story bro..tell it again'-es pólót, hajamat laza konytba raktam, majd egy hajpánttal tűrtem el a „maradék” hajamat. Felvettem még egy fehér órát is, és zsebre raktam a telefonomat. Fel akartam venni egy fekete sport cipőt, de rájöttem, hogy én ma ki nem mozdulok a lakásból, az egyszer biztos!
Zayn még mindig édesen aludt. Lábai félig lelógtak az ágyról, és ajkai résnyire nyitva voltak. Halkan kiosontam, majd mentem is Harry-hez.
~Harry az ég szerelmére, vegyél föl legalább egy nadrágot.-fordítottam hátat a mi göndör barátunknak, és becsuktam magam mögött az ajtót.
~Oké, nézhetsz.-mondta, és örömmel láttam, hogy nem csak egy nadrágot, de még egy pólót is fel vett.
Leültünk az ágyra, és egy ideig csak csöndben merengtünk.
~Liam..-törte meg a csendet Harry
~Mi van vele? Ugye nem akarod elmondani bárkinek is?-néztem nagyokat.
~Nem, csak ő ugye nem ivott, így talán többet tud mint mi.-világosított fel Harry
~Nem is rossz Styles.-mondtam elismerően, majd elröhögtük magunkat.
~Nem iszunk egy kávét, vagy kakaót?-kérdezte, mire bólogattam.
Megcsináltuk az italainkat, majd kényelembe helyeztük magunkat a kanapén, és elmélyülve néztük az egyik kedvenc sorozatunkat, a Spongyabob-ot.

Kicsit később Liam baktatott le fáradtan a lépcsőn, mire Harry-vel egymásra néztünk, majd odasiettünk még kómás barátunkhoz.
~Liam segítened kell!-mondta Harry
~Jó reggelt Harry, neked is Becky.-nézett ránk.
~Jó reggelt Liam.-köszöntem kedvesen
~Erre most nincs időnk!-mondta Harry, mire Liam kérdően nézett rá. ~El tudnád mondani, hogy mi történt az éjjel?-kérdezte.
Leültünk a kanapéra, és Liam elkezdte a mesét.
~Hát eléggé kiütöttétek magatokat mindannyian. Nehéz volt veletek. Aztán olyan 4 körül eléggé lefáradtatok, és akkor végre valahára beleegyeztetek, hogy hazamenjünk. Mármint majdnem mind. Ti ketten nagyon nem akartatok hazamenni, azt mondtátok, még táncolnátok, majd utánunk jöttök. Így elindultam 3 seggrészeg fiúval haza, és hogy veletek mi történt, azt ne tőlem kérdezzétek. Ja, mielött kiléptem volna az ajtón, még visszafordultam hozzátok, és elég simulós táncot folytattatok. Nos, én ennyiről tudok.-mondta Laim, mire vállba vertem Harry-t.
~Áu, ezt most miért?-nézett rám, miközben fájó pontját simogatta
~A metaxáért te idióta!-néztem rá, mire csak adott egy puszit az arcomra, én pedig megforgattam a szemeimet. Nem tudok rá haragudni sajnos, pedig most bőven lenne rá okom.
~Köszi Liam.-néztem rá hálásan, mire legyintett egyet.
~De amúgy miért volt ennyire fontos?-kérdezte
~Csak kíváncsiság.-bökte ki rögtön Harry, mire én csak bólogattam.
~Hát jó.-mondta és ment is fel a szobájába.

~Most mi legyen Harry? Mivan ha Zayn emlékszik rá, hogy nem vele mentem el, hanem mi külön jöttünk?!-feküdtem el a kanapén.
~Figyelj, Liam szerint mind kiütöttük magunkat, szóval nem hiszem, hogy erre emlékezne. Szerintem az lenne a legjobb, ha nem beszélnénk erről a fiúknak, szerinted?-terült el mellettem a kanapén.
~Szerintem is.-mondtam. ~Viszont, ha mégis emlékeznének rá, mondjuk, hogy nem sokkal később mi is mentünk, és itthon aludtunk, rendben?-néztem rá, aki csak bólintott.
Egy kis idő után elkezdtek ébredezni a fiúk is. Szerencsére senki nem emlékezett kb. semmire. Hála az égnek!
Egész nap csak punnyadtunk. Mindenki melegítő cuccban volt, és csak arra volt erőnk, hogy rendeljünk kaját, és a nappaliban megegyük. Energia felsőfokon! 
Este 10-kor végül erőt vettünk magunkon és felballagtunk a szobánkba.

~Zayn...-bújtam hozzá már az ágyban
~Hmm?-nézett rám, miközben átölelt.
~Szeretnék tetkót!-jelentettem ki vidáman. ~Már egy ideje tervezgetem. Pontosabban kb. Cole halála óta..-mondtam
~És mit szeretnél?-kérdezte kedvesen
~Cole nevét angyalszárnyakkal a bordáimhoz.-jelentettem ki határozottan. Már a halála óta tudom, hogy ilyen tetoválást szeretnék.
~Rendben, holnap megcsináltatjuk?-kérdezte kedvesen
~Az nagyon jó lenne.-csókoltam meg. ~Egyébként lehet egyszerre kettőt csináltatni?-kérdeztem kíváncsian
~Hát gondolom. Miért?-nézett rám kérdően
~Majd meglátod.-mondtam sejtelmesen, majd hozzábújtam, és hamar elnyomott az álom..

Reggel mikor megfordultam Zayn mosolygós arcával találtam szembe magam.
~Jó reggelt.-mosolyogtam rá.
~Neked is.-csókolt meg.
~Mikor indulunk?-pattantam ki az ágyból izgatottan
~1 óra múlva?-kérdezte mire megcsókoltam.
Lementünk reggelizni, pontosabban én le ugrándoztam, amit Zayn nevetéssel fogadott.
Reggeli után felmentünk készülődni. Felvettem egy sötétkék magasított derekú short-ot, egy fehér újjatlnat, és egy zöld kardigánt. A srácoknak csak annyit mondtunk, hogy elmentünk, majd jövünk. Persze Louis ezt nem akarta annyiban hagyni, így mi inkább elindultunk gyorsan.

Kb. 20 perc múlva már a tetováló szalonban álltunk.
~Sziasztok.-köszönt egy nagyjából 20 körüli pasas
~Hello.köszöntünk mi is.
~Na miben segíthetek?-kérdezte kedvesen
~A barátnőm szeretne tetoválást.-jelentette ki mosolyogva Zayn
~Akkor gyertek.-intett kedvesen a csávó, és egy szobába mentünk, ahol volt egy ágy, és 2 szék. ~Nos mit szeretnél, és hova?-nézett rám a csávó.
~Egy nevet angyalszárnyakkal a bordáimhoz.-jelentettem ki határozottan
~Oké, akkor póló le, és feküdj a hátadra.-mondta, én pedig tettem amit kért, ő pedig elment a cuccaiért.
~Fogod a kezem?-néztem Zayn-re, aki elmosolyodott és megfogta a kezem.
Oké, nem mondom, hogy ez volt a világ legkellemesebb érzése, de túl lehet élni, főleg hogy nekem igenis fontos volt ez a tetoválás, hiszen Cole az én őrangyalom, és ezt a szárnyakkal a neve körül támasztom alá.
Mikor végeztünk bekente fertőtlenítővel, majd bekötötte.
~Kész is vagyunk, elég jól bírtad.-mosolygott rám a csávó miközben vettem vissza a pólóm. ~Még valamit?-kérdezte
~Igen, szeretnék még egyet.-mondtam vidáman.
~Nem aprózod el kicsi lány.-nevetett a srác. ~Mit szeretnél?-kérdezte
~Egy Z betűt és egy szívet mellé a mutatóujjamra.-mondtam büszkén, majd Zayn felé néztem, akin nem kicsit látszott a döbbenet. A srác mosolygott, és elkezdte rajzolni az ujjamra.
~Biztos vagy benne cica?-nézett rám, de láttam szemében, hogy örül.
~Teljesen!-jelentettem ki, mire apró csókot lehelt a számra.
~Oké, még egy-két tetoválást kislány?-nevetett miután az ujjamat is bekötötte.
~Nem köszi.-nevettem én is.
~Viszont én szeretnék.-mondta Zayn.
~Oké, cseréljetek helyet.-mondta kedvesen a csávó. Kérdően néztem rá, de helyet cseréltem vele. ~Na, látom neked van pár tetkód, mit szeretnél?-kérdezte kedvesen
~Egy B betűt és egy szívet a mutatóujjamra.-jelentette ki Zayn, mire elmosolyodtam, és egy apró csókot leheltem szájára.
~Na kész.-fejezte be Zayn ujjának kötését a csávó. ~Egyébként azt hittem Cole-nak hívnak, de ezek szerint Z betűvel kezdődik a neved.-nevetett a csávó.
~Zayn vagyok.-nyújtott kezet
~David.-rázta meg a kezét. ~És te Mis. B?-fordult felém nevetve a csávó
~Becky.-ráztam vele kezet én is. Jó fej ez a csávó.
~Örültem srácok, gyertek hozzám ha szeretnétek még.-mondta kedvesen, majd elköszöntünk, és mentünk is.
~Nem kicsit leptél meg ugye tudod?!-mosolygott Zayn miközben sétáltunk
~Te mondod?! Úgy jöttünk ide, hogy én csinálok tetkót, erre neked is lett még egy.-nevettem vele.
~Egyébként örülök, hogy megcsináltattuk.-álltunk meg egymással szemben.
~Én is.-mondtam, majd megcsókoltuk egymást. ~Fagyi?-kérdeztem a csókunk után
~Oké!-mosolyodott el, és indultunk keresni egy fagyizót.
Zayn evett egy eper-csoki párosítást, míg én egy eper-vanillia párosnál maradtam.

Mikor hazaértünk mindenki a tv előtt punnyadt. Meglepő..
~Sziasztok.-ültünk le hozzájuk.
~Na merre jártak a mi kis galambocskáink?-kérdezte Louis.
~Tetováló szalonban!-jelentettem ki mosolyogva, mire mindenki kikerekedett szemekkel nézett
~És mégis mit csináltatok?-nézett nagyokat Louis
~Szerinted? Tetoválást esetleg?!-nevettem el magam.
~Ugye értem mit hova mennyit?-kérdezte Louis, mire felmutattok a mutatóujjunkat, a fiuk pedig megcsodálták közelebbről is.
~Elég jó.-mondta mosolyogva Harry.
~Ugye?! Az ő kis okos fejéből pattant ki ez.-adott egy puszit fejemre Zayn
~Csávó is jófej volt.-mondtam, Zayn pedig bólogatott.
~Igen, nem hitte hogy így bírni fogod mind kettőt.-nevetett Zayn, mire én is.
~Mi?! 2-őt?-nézett nagyokat Niall.
~Igen, én még csináltam ezen kívül egyet.-mondtam mosolyogva
~Mutiii!-ugrált Harry
~Majd meglátjátok.-kacsintottam rájuk.
A nap hátralevő részében a testem minden zugát végignézték 10000x, de persze csak azt tudták, amit nem takart ruha, így várniuk kell, míg nem megyünk pl. medencézni.
~Srácok nyugi már, holnap medencézünk, és akkor meglátjátok, oké?-kérdeztem tőlük este, mire bólogattak.

~Amugy hogy-hogy angyalszárnyakkal dísztitetted ki Cole nevét?-kérdezte Zayn már az ágyban összebújva.
~Mert ő az én őrangyalom.-mondtam mosolyogva, mire Zayn adott egy csókot a hajamba, és mindkettőnket elnyelt álomország..

Reggel a fiuk ugrálására keltünk.
~Ma egész nap medencézni fogunk! 15 perc múlva a medencénél hétalvók!-mondta Louis majd kimentek.
~Tejóég.-nyögtem ki.
~Kellett neked a medencézést mondanod.-bújt hozzám Zayn.
~Nincs visszaalvás fiatalok!-üvöltött Louis, mire megforgattam a szemem, de erőt vettem magamon, így elmentünk Zayn-nel zuhanyozni. Felvettem egy lila bikinit, és egy pólót, hogy még húzzam az agyukat, és mentünk is ki.
~Srácok, 15 percet mondtam, nem 25-öt!-mondta Harry
~Jójójó, nyugi.-mondtam nevetve.
~Na gyerünk, hol van?-kérdezte Liam, mire megforgattam a szemem, (komolyan, erről le kéne szoknom..) és levettem a pólóm. Egyből kiszúrták, pedig nem volt hatalmas, de észrevehető.
~Ez rohadt jó!-mondta mosolyogva Harry, majd megölelt.
~Nagyon szép.-ölelt meg most Liam
~Eszméletlen.-jött Niall is.
~Rohadt jó.-emelt fel Louis, majd szépen a vízbe dobott.
~Úgy szeretlek Louis.-mondtam miután feljöttem a felszínre.
~Tudom.-mondta büszkén, majd beugrottak hozzám.

Nagyon jól szórakoztunk, mint mindig a fiúkkal. Egyszer-kétszer, mikor Harry-vel összenéztünk eszünkbe jutott az éjszaka, de nem akartunk róla beszélni. Egyébként azt el is felejtettem mondani, hogy a végzős évemet 2 hét múlva kezdem magántanulóként, ugyanis a fiúkkal kell lennem a koncertek miatt. Nem kicsit parázom, de legalább itt van Zayn, a fiúk, és természetesen Cole is... 

Becky első szerelése:

Becky második szerelése:


Becky bikinije:



Sziasztok! :)
Köszi hogy elnéztétek nekem az érzelmi rocsságomat :)
Próbálom lezárni a múltat! 
Köszönöm a 2 rendszeres olvasót, nagyon jól esik! :))
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése