2012. augusztus 21., kedd

34.fejezet: Készülődés


                                                                                       34.fejezet: Készülődés
                                           (ajánlott zene: http://www.youtube.com/watch?v=fSA9G_4zRtQ)

-Zayn szemszöge-

Most, hogy Becky elkezdte a végzős évét, tisztában vagyok vele, hogy kevesebbet fogunk találkozni. Borzalmas már a gondolat is.
Egyik este lent tv-ztünk a fiúkkal, -igen, Becky-nek fel kellett mennie tanulni.. - amikor telefonom jelzett, hogy tweet-eltek a nevemmel.

@Becky_J _ Tudjátok milyen jó érzés megtalálni azt a valakit, aki minden csóknál pillangók repkedjenek a gyomrodban, megremegjen a lábad, és újra, egyre jobban szerelmes legyél?! :) Szeretlek @Zaynmalik ! <3

Legalább negyvenszer olvastam vissza. Tényleg ezt érzi?! Tényleg ennyire szeret?! Annyira boldog vagyok! A tudat, hogy van valaki az életedben, aki szeret téged, és te is szereted őt mindennél jobban, az valami hihetetlenül fantasztikus érzés, de komolyan!

@Zaynmalik _ Az az érzés, amikor az életednél is jobban szeretsz valakit, és ő is így érez, az valami hihetetlen. Ennél boldogabb már nem is lehetnék! Szeretlek @Becky_J ! <3

Annyira boldog vagyok! Tényleg vele képzelem el az egész életemet!
Felmentem a szobánkba, lezuhanyoztam, és bebújtam Becky mellé, és ellátogattam álomországba..

Az álomban néhány évvel később:

~Zayn tudnál kicsit segíteni?-hallom meg a másik szobából szerelmem hangját. Rögtön felállok, és átmegyek a konyhába.
Megpillantom őt. Gyönyörű. Épp etetni próbálja a kislányunkat, Sofia-t, aki persze nem nagyon hagyja magát. Kuncogva odamegyek hozzájuk, és elkérem Becky-től a kanalat.
~Na hercegnő, apuci kedvéért?-nézek rá gyönyörű kislányunkra, aki felnevet, és elfogadja az ételt. Szemei akárcsak Becky-é, gyönyörű kékek. Bőre az enyém, szép kreol. Haja dús sötét barna, és már majdnem egy éves.
~Neked senki nem tud ellenállni.-mondja kedvesen immáron feleségem. Felé fordulok, és egy csókot lehelek szájára. Minden csókja felért egy boldogság hullámmal,és érzéseim csak erősödtek iránta.
~Szerintem a kislányunknak sem fog.-mondom számat húzogatva, mire kicsit felnevet.
~De van egy apukája, aki majd mindenkitől meg fogja védeni.-simít végig kedvesen az arcomon
Ismét megcsókolom. Mintha az első csókunk lenne, mintha csak ismerkednénk, új érzések, vágyak minden. Benne megtaláltam mind azt, amire nekem szükségem lehet..

Jelen

Reggel mosolyogva keltem. Szerintem még soha nem keltem így. Becky sajnos már nem volt mellettem, de nekem az álmom miatt akkor is jó kedvem volt. Lementem a többiekhez, akik már nagyban reggeliztek.
~Mi történt az éjjel Zayn?-kérdezte szemöldökét húzogatva Hazza
~Csak jót álmodtam.-válaszolom
~Srácok egy óra múlva itt van Paul.-mondja Liam

Már itt ülünk Paul irodájában, ahol végre elmondja mit is akart már 2 napja.
~Na srácok nagy híreim vannak..-kezdi Paul. ~2 hét múlva turnézni indulunk!-örvendezik, ahogy mi is.
~Paul, ugye Becky is jön velünk?-kérdezem tőle
~Hát persze, a tánckar is jön velünk, meg egyébként is, jegyben jártok ember!-emel fel Paul.
Hála az égnek, köszönöm! Megőröltem volna nélküle kb. fél évig. Oké, fél év kb. a turné, vannak közte pihenőnapok, de egy-két nap nem pótolna fél évet! De így, minden tökéletes lesz! Alig várom, hogy elmondhassam már Becky-nek!

-Becky szemszöge-

Annyira hihetetlenül boldog lettem mikor kiderült, hogy turnézni megyünk!
Viszont rá jöttem, hogy szólni kell a tanáromnak, és az igazgatónőnek is.
A boldogságom kihatott a ruha választásomra is. Felvettem egy – tőlem nem megszokott – hosszú citromsárga derékszoknyát, egy fekete pántnélkülit. Hezitáltam, hogy magassarkút vegyek-e, de rájöttem, hogy azzal túl elegáns lennék, így egy szandált választottam. Egy Louis Vuiton táskát, Zayn nyakláncát, kedvenc karkötőmet, és egy fülbevalót is vettem. Furcsa volt számomra ez az összeállítás, de elmondom őszintén tetszett, nagyon is! Fel akartam venni még egy farmer mellényt is, de annyira meleg volt, hogy inkább passzoltam.

~Öm, Mr. Jones..-kezdtem a tanítás végén. ~Kb. 2 hét múlva turnézni indulok.-mondtam idegesen.
~Öm, rendben, megtenné, hogy még ma bemegy emiatt az igazgatónőhöz?-kérdezi kedvesen
~Igen, így terveztem.-válaszolom kedvesen
~Nagyszerű, akkor meg van a hétvégére a tanulnivalója, és ne feledje, hétfőn dolgozat, nincs tanítás, de be kell mennie ha jól emlékszem 8-ra.-mondja
~Igen, köszönöm, viszlát!-köszönök el
~Viszlát Becky, és sok sikert a dolgozathoz!-mondja kedvesen, és már megy is.

Gyorsan összeszedtem a cuccaimat és már mentem is a suli fele, azonban két kb. 11 év körüli kislány megállított.
~Szia, te vagy Becky Johnson?-kérdezi kedvesen az egyik
~Sziasztok, igen.-felelem mosolyogva
~Kaphatunk egy aláírást?-kérdezi, és elém tolnak egy-egy kis füzetet, és tollat.
~Öm, persze..-mondom kicsit zavarban, de aláírtam
~Köszönjük.-mondja az egyik
~Nagyon szépen táncolsz.-mondja a másik
~És nagyon aranyosak vagytok Zayn-el.-mondja az első
~Köszönöm, aranyosak vagytok!-mosolygok rájuk
~Köszi még egyszer, szia!-köszönnek el
~Sziasztok!-integetek nekik kedvesen
Kissé meglepő fordulat volt ez, de nagyon aranyosak voltak

~Hé szupermodell!-jön ölelésre tárva karjait Dan már a sulinál. ~Hát ilyenkor kell iskolába jönni?-kérdezi nevetve miután elengedett
~Szia Dan.-köszönök kedvesen. ~Hát tudod aki megteheti.-nevetek
~Jaj ezer bocsánat hercegnő.-hajol meg elöttem, mire kicsit vállba verem ~És még verekszik is!-nevet Dan
~Szívesen vernélek még tovább, de muszáj bemennem oda.-mutatok az iskolára
~Igazgató?-kérdezi kedvesen, mire bólintok. ~Nem lenne baj, ha veled tartanék?-kérdezi vigyorogva
~Ha szeretnél.-mondom, és indulunk is.
~Amugy csini vagy.-mondja kedvesen már a suli folyosóján.
~Köszi.-mosolygok rá ~Akkor mi legyen?-állunk meg az igazgatói előtt
~Hogy érted?-néz rám kíváncsian
~Hét, hogy megvársz itt kint, vagy hazamész?-kérdezem
~Megvárlak.-mosolyog rám, én pedig bemegyek az irodába.

~Jónapot!-köszönök kedvesen
~Á szervusz Becky! Gyere ülj le!-mondja kedvesen, én pedig leülök.
~Szóval, kb. 2 hét múlva turnézni megyek..-mondom kicsit félve
~Rendben, akkor először is szeretnék egy pontos dátumot.-mondja kedvesen
~Október 4.-én indulunk.-mondom, és leesik, hogy Zayn-nel az évfordulónkat, vagy mit már ki tudja hol fogjuk tölteni
~És mennyi ideig lenne el?-kérdezi
~Kb. fél évig, de erre nem tudok pontos dátumot.-mondom kicsit félve
~Rendben, akkor internet hozzáférése lesz?-kérdezi
~Igen.-mondom kedvesen
~Nagyszerű, akkor interneten kapja majd meg minden óra anyagát, viszont a témazárókra vissza kéne jönnie.-mondja. Oké, ezt hogy a fenébe fogom megoldani?!
~Öm, rendben.-mosolyt erőltettem arcomra. Szerintem elég érdekes fejet vághattam.
~Nagyon jó! Köszönöm, hogy szólt, szólok a tanárának a fejleményekről.-mosolygott kedvesen
~Köszönöm szépen, viszlát.-álltam fel.
~Viszlát Becky.-köszönt kedvesen, én pedig már kint is voltam.

~Minden rendben? Mintha szellemet láttál volna.-nevet Dan
~Kocsival vagy?-kérdezem, mire bólint ~És haza is viszel?-nézek rá bociszemekkel, mire elneveti magát, egyik kezét átrakja vállamon, és elindulunk kifele. ~Imádok így sétálni veled, de ha ezt meglátják elkezdenek pletykálni.-állok meg a kijáratnál, mire leveszi a kezét.
~Na elmondod milyen szellemet láttál?-kérdezi Dan a kocsiban. Egyébként jó kis kocsija van, egy BMW M3asa, ha jól tudom.
~Hát turnézni megyünk, és akárhol vagyok, vissza kell majd jönnöm a tz-kre..-mondom
~Az nem lesz semmi.-mondja
Jókat nevettünk az úton, Dan elég jófej, jó barátra leltem.
~Jé, most látom, hogy van tetkód.-mondja Dan, mikor megálltunk egy piros lámpánál.
~Nem rég csináltattam.-nézem kezemet ~Van mégegy.-mondom
~És hol?-kérdezi meglepetten
~Majd meglátod egyszer.-kacsintok rá
~Jól van, megint kezdi Miss. Titokzatos.-nevet fel Dan, mire én is.
~Köszi, hogy hazahoztál.-mosolygok rá
~Nincsmit, szép házatok van.-mondja a házat méregetve
~Hát igazából a fiúké.-mondom, mire furcsán néz rám. ~A One Direction-é.-világosítom fel.
~Ó.-világosodik meg.
~Na akkor még találkozunk.-ölelem meg már amennyire engedi a sebváltó. ~Szia
~Szia Becky.-köszön, én pedig szálltam is ki az autóból, ő pedig hajtott is el.

Bementem a házba, és nem voltak a srácok a nappaliban.
~Hahó srácok.-üvöltöm el magam
~Konyha!-hallok meg egy hangot.
Bementem a konyhába, és mind tömték magukat.
~Hoppá hercegnő.-”köszönt” Harry
~Sziasztok.-ültem le Zayn mellé, és adtam neki egy csókot.
~Milyen kis csini vagy.-mondta Louis, mire mind bólogattak.
~Jó lesz letépni rólad.-duruzsolta fülembe Zayn, hogy csak én halljam. Szerintem picit kezdett a fejem egy paradicsoméra hasonlítani.
~Jaj el ne felejtsem mondani.-kezdek bele. ~Ma voltam bent a suliban, hogy elmondja turnézni megyünk.-itt elkezdtek húúú-zni. ~És azt mondta, hogy minden témazárónál vissza kell hogy ide utazzak.-mondtam, mire leesett az álluk.
~És ha mondjuk Ausztráliában leszünk?-kérdezi Louis.
~Akkor is vissza kell mennem.-húzom el a szám
~Ez durva, de nyugi, hamar túl leszünk rajta.-karolta át derekamat Zayn. Olyan jó, hogy van nekem.
~Azt valaki meg tudja mondani nekem, hogy hol leszünk 11.-én?-kérdezem
~Öhm, ha jól emlékszem Los Angeles-ben.-monjda Liam
~Tökéletes.-csókol meg Zayn, én pedig elmosolyodtam
~Mi lesz akkor?-néz furcsán Niall
~Fél évesek leszünk.-mondom vidáman
~Azt meg kell ünnepelnünk!-újjongott Louis, mire csak elnevettük magunkat

Az idő gyorsan telt. Jól sikerült a dogám is. Szinte észre sem vettem, hogy elszállt az idő. Most épp itt állok egy nyitott üres bőrönddel a szekrényem előtt, és fogalmam sincs miket rakjak el. Persze a fiúk most ki tudja hol vannak, így segíteni sem tudnak. 10 perc ácsorgás után inkább felhívtam Harry-t.

~Harry segíts!-mondom rögtön, miután felvette
~Szia Becky, miújság?-kérdezi nevetve
~Harry ötletem nincs mit pakoljak be.-mondom kissé nyafogva
~Még mindig nem pakoltál be?-kérdezi nevetve
~Harold nem vicces, segíts!-kérlelem
~Na oké, akkor ha sorolom jó lesz?-kérdezi, és hallom hangján hogy vigyorog.
~Igenigenigen, köszii!-lelkendezve ugráltam vissza a szekrényem elé.
~Oké, akkor először is cipők.-kezdte, és vagy 20 percen keresztül ecsetelte miket kéne elraknom. Telefonszámlára kíváncsi leszek... ~És ugye kellenek majd ilyen sexy kis mini egyberuhák is.-mondja halál nyugodtan
~Az miért is?-kérdezem hitetlenkedve
~Bíz bennem!-mondta, én meg csak sóhajtottam egyet. ~Na, akkor kell olyan is, ami kicsit estélyisebb.-mondja
~Hogy milyenebb?!-kérdezem
~Najó, estére otthon vagyunk, azt megmondom abból melyikeket rakd el, oké?-kérdezi nevetve
~Imádlak Harry!-hálálkodtam
~Tudom, én is, na mennem kell mert szerintem nem tudják hova tűntem.-nevet ~Légy jó hercegnő.-mondja
~Oké, köszi Harry még egyszer, szia!-köszönök el, majd leraktam a telefont.
Oké, hála Harry-nek nagyjából be vagyok pakolva. Egy nagyobb bőrönd, és egy nagyobb sporttáska. Egész jól pakoltam.

Holnap reggel indulunk. Már nagyon várom. Holnap ruhámat kikészítettem, majd lementem a konyhába. 
Épp egy kis gumicukrot tömtem magamba a tv előtt, mikor végre megjöttek a fiúk.
~Sziasztok.-köszöntem kedvesen mikor lehuppantak hozzám a kanapéra.
~Szia.-köszöntek szinte egyszerre, Zayn pedig adott egy csókot.
~Niall.szóltam oda az ír fiúcskának. Rám nézett, én pedig odadobtam neki a gumicukrot
~Imádlak!-mondta, és már falta is a finomságot.
~Na hercegnő gyere.-állt fel Harry, és kezét nyújtotta nekem is.

Felmentünk a szobába, ahol szépen ledobott 5 estélyi szerű ruhát az ágyra.
~Köszönöm Harry, megmentetted az életem.-vigyorogtam rá
~Szokásom.-vigyorogva közelebb lépett.
Ajkait nyakamhoz nyomtam, és úgy beszélt rekedtes hangon.
~Hiányzol.-duruzsolta nyakamnak
~Harry..-kezdtem, de ő csak elkezdte nyakamat csókolgatni. ~Harry megigérted.-mondtam mire rám nézett
~Megígértem, hogy ugyanúgy legjobb barátok leszünk, és ez így van.-mosolyodott el huncutul
~Javíthatatlan vagy Styles!-nevettem, és löktem egy aprót mellkasán, majd gyorsan elraktam a maradék ruhát, és visszamentünk a többiekhez.
Mivel már így is este volt nem maradtunk lent sokat, mindenki ment fel a szobájába benyomni a szunyát.

Reggel az ébresztőórára keltünk Zayn-el, és mindketten nyűgösek voltunk.
Nagy nehezen rá vettük magunkat a készülődésre -egyébként kicsit összeöltöztünk Zayn-el, amit egy csókkal díjazott,-így bő félóra múlva már mind a nappaliban vártuk Paul-t.
~Jóreggelt srácok!-rontott be(?) Paul. ~Készen álltok?! -kérdezte lelkesen, mire felugrottunk, és kifutottunk.
Megtorpantam. Hatalmas busz állt a házunk előtt. Szerintem kicsit nyitva is volt a szám miközben néztem.
~Na milyen?-kérdezte mellettem Liam
~Durva!-nézek rá vigyorogva
~Akkor gyere, nézd meg belülről!-fogta meg kezem, és bementünk a hatalmas buszba...

Becky első szerelése:


Becky utazós szerelése:


Sziasztok! :)
Mit is mondhatnék... hát nem tudok mit mondani :D
Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
xoxo<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése