2012. augusztus 23., csütörtök

35. fejezet: Leggo'


                                                                                   35.fejezet: Leggo'
                                   (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=8gyLR4NfMiI)

Szerintem nem túlzok, ha azt mondom eszméletlenül néz ki a busz. Egy nagy közös rész van a közepén, amolyan nappali szerűség, és mögötte pedig egy konyha. A nappalit sok ajtó ölelte körbe.
~Na milyen?-kérdezte Liam mellőlem
~Nem semmi.-mondom elismerően, mire felnevet, és leveti magát a hatalmas kanapéra.
~Becky van egy meglepetésem.-jön mellém Paul. ~Gyere.-ezzel elindultunk, és meg sem álltunk a legutolsó szobáig. Rá volt írva, hogy 1D kíméljen. Elmosolyodtam, mikor megláttam. ~Szóval tudom, hogy a végzős évedben vagy, és arra gondoltam kell egy hely, ahol nyugodtan tanulhatsz, így ez a szoba csak a tied. Hangszigetelt, és itt a legerősebb a net kapcsolat. Van benne egy íróasztal, de egy ágy is, ha ott kényelmesebben tanulsz, és a fiúkkal vettünk neked egy laptop-ot is. Mondandója végén kinyitotta az ajtót, de én csak leesett állal néztem Paul-t. ~Na nem mész be?-kérdezi vigyorogva
~Had öleljelek meg.-kértem, mire felnevetett, és megölelt. Még ha csak megölelt volna.. felemelt és össze-vissza szorongatott. Próbáltam vissza szorongatni, de az én erőm az övével szemben... szerintem egyértelmű. ~Köszönömköszönöm, imádlak Paul!-mondtam miután letett.
~Nincsmit, én is kislány.-nevetett
~Mi történt?-jöttek oda a fiúk
~Ó ez milyen szoba?-kezdett kíváncsiskodni Louis, mire Paul becsukta az ajtót.
~Olvassatok fiúk!-mondta, és az ajtóra felhelyezett szövegre mutogatott.
~De miééééééééééért?!-nyavalygott (?) Harry
~Mert ez Becky tanulószobája!-mondta nyomatékosan Paul.
~Óóó.-mondták szinte egyszerre, majd visszamentek a nappaliba. Paul-al egymásra néztünk és kb. egyszerre megforgattuk a szemünket, majd el is röhögtük magunkat. Mi is odamentünk hozzájuk, és Paul ismertette az állomásokat.
~Na remélem minden mindenkinek világos.-mondta Paul, mire mindenki egy igen-el válaszolt, és ment is a maga dolgára.

~Oké srácok, mit lehet egy buszon csinálni?-kérdeztem őket.
~Ó nagyon sok mindent.-mondta szemöldökét húzogatva Harry
~Egyéb ötlet?-nézek körbe ismét
~Twister?-veti fel az ötletet Niall. Mindenki beleegyezett, így azt játszottunk.
Imádok twisterezni, jókat lehet nevetni közben. Volt olyan, hogy Niall volt legalul, rajta Louis, aztán keresztben én, de aztán ránk mászott Harry és összedöltünk.
Este mindenki bemászott a szobájába, és próbált minél hamarabb elaludni, mert reggel már Orlando-ban leszünk, ahol a fiúk rádióznak egyet, aztán este koncert.

~Zayn?!-kérdeztem mellkasáról az ágyban
~Hmm?-hallom meg a hangját
~Nem tudok aludni, nem akarsz valamit mesélni? Persze megértem ha álmos vagy csak egy javaslat..-mondtam bizonytalanul
~Elmesélhetem a múltkori álmomat?-kérdezi kedvesen, mire felülök törökülésbe, ahova követ engem is.
~Jó vagy rossz?-kérdezem
~Nekem nagyon jó, te eldöntheted.-mondta titokzatosan
~Ajaj, kíváncsivá tettél.-mondtam neki, mire elmosolyodott.
~Néhány évvel későbbre jártunk. Volt egy gyönyörű kislányunk, és már házasok voltunk, és nagyon boldogok.-mondta lágyan Zayn.
~Ez nagyon édes.-fészkelődtem ölébe ~És hogy nézett ki a lányunk?-kérdezte
~A szeme a tied, kreol bőr és sűrű barna haj.-mondta
~Gyönyörű lehet.-mondom magam elé képzelve
~Akárcsak te.-csókol homlokon.
~És hogy hívták?-kérdezem kíváncsian
~Sofia.-válaszolja
~Ez tetszik.-tanakodom el
~És nekem hagyta, hogy etessem.-nevet kicsit fel.
~Hát persze, neked melyik nő tudna ellenállni?!-kérdezem mosolyogva
~Hasonlót mondtál az álmomba is.-mondja mosolyogva
~Már ismersz.-mondom még jobban hozzábújva
Nem tudom meddig ülhettünk így, de engem így nyomhatott el az álom. Azt éreztem még félálomba, hogy Zayn már fekve átkarol, de rögtön visszaaludtam.

Reggel Zayn már nem volt mellettem. Ránéztem az órámra, és fél 10 volt. Már rég rádíóznak.
Elmentem mosakodni, felvettem egy pamut rövidnadrágot, és egy pólót egy vastagzoknival, és mentem is be a tanulószobámba. Tegnap csak ledobtam a táskámat -igen hoztam egy külön táskát a tancuccaimnak – az ágyra, így most azt gyorsan kipakoltam. Bekapcsoltam a gépem, és a háttér a fiúk voltak. Felnevetem a kép láttán.

 Benyomtam az internetet, és megnéztem az e-mail-jeimet, ahol már várt a mai tanulnivaló. Szuper. Mielőtt neki láttam volna akárminek is, kimentem a konyhába, hogy ne legyen üres a gyomrom. A hűtőn láttam egy cetlit.

Nem akarjuk, hogy megőrülj a tanulásban, így találsz a hűtőben sok csokit, és energiaitalt, pudingot, teát. A szekrényben meg gumicukrot.
Szeretünk!
One Direction személyesen ;D

Oké, először is imádom őket, másodszor nem normálisak.
Kivettem egy snickers-t, egy bounty-t, egy kinder bueno-t, és egy bomba-t, majd visszamentem a szobába.
Már háromnegyed2, és végre befejeztem mára a tanulást. Háromnegyed2?! 15 percem van beérni a táncpróbára.
Mindent úgy hagyva mentem át a szobámba. Felvettem egy szürke laza melegítőnadrágot egy kék félvállas felsőt, és egy edzőcipőt. Lazán összefogtam a hajam, felkaptam a telefonom, és egy üveg ásványvizet, és már rohantam is be az épületbe. Oké, most merre?! Voltak kiírások, megkerestem a táncterem szót, és rohantam is. Hihetetlen, de sikerült beérnem időben.

Lefárasztott a táncpróba, most épp a színpad felé tartunk, hogy ott is lepróbáljuk. Mikor odaértünk a fiúk akkor fejezték be a próbát, így már fel is tudtunk menni, míg a fiúk leültek a nézőtérre.
6 óra volt, mikor befejeztük mindannyian a próbát, és visszamentünk a buszba. Volt egy óránk elkészülni.

~Harry!-mentem ki üvöltve a folyosóra, és kopogás nélkül rontottam be hozzá. ~Zayn azt mondta megyünk utána bulizni, mit vegyek fel?-álltam meg ajtajában.
~Na látod, pl. erre kellettek a kicsi sexy ruhák.-állt fel vigyorogva, és mentünk be a szobámba. ~Remélem hoztál belőlük eleget.-nézett be a szekrénybe
~Mivel azt mondtad abból pakoljak bőven, nem volt más választásom.-mondtam, mire kihúzott egy fekete pántnélküli mini feszülős ruhát. ~Mekkora lotyót akarsz belőlem csinálni?-kérdezem, mire Zayn és Harry is felnevettek.
~Semekkorát hercegnő, ezt vedd fel, és azt a barack színű magassarkút, szívesen.-mosolyog önelégülten, majd ki is ment.
~Oké, nem elég, hogy a fellépőruhám lotyós, de még a bulizós is.-ülök le tehetetlenül az ágyra
~Jaj cica nyugi, csak az én lotyóm vagy.-nevet Zayn, mire beleütök a vállába. ~Amúgy szerintem egyáltalán nem lotyós, nagyon jól néz ki.-mondja a ruhát méregetve ~Milyen a fellépőruhád?-kérdezi
~Hát majd meglátod!-azzal bevonultam a fürdőbe.
Lezuhanyoztam, kivasaltam a hajam, és felvettem a fellépőruhám, ami egy fekete kisgatyából, egy sportmelltartó szerűségből, és egy ingből állt, ami nyitva volt. Jee. Nem.

Mikor visszamentem a szobába Zayn nem volt ott, és nyitva volt az ajtó, így hallottam, hogy a nappaliban vannak.
Kimentem, és próbáltam elosonni mellettük, de nem sikerült, pedig olyan közel volt.
~Héé cica, gyere csak ide.-hallom meg szerelmem hangját, így kénytelen vagyok megfordulni, és leülni hozzájuk.
~Ez a fellépőruhátok?-kérdezi kaján vigyorral Harry
~Nem, hobbiból öltözöm így.-mondom kicsi szarkazmussal
~Tökmindegy, jól néz ki.-mondja Louis
Ezután szerencsére elindultunk be. Szétváltunk, én mentem a táncosokhoz, ők pedig az öltözőjükbe.
A koncert hihetetlen volt. Minden alkalommal eszméletlen. Úgy feldobódtam tőle!

~Készen vagytok már srácok?-kérdezem már bulira készen a nappaliból, mire végre-valahára kitolják a popójukat.
~Na látod, mondtam, hogy nem lotyós.-lép hozzám Harry
~Mindig igazad van.-mondom szem forgatva
~Tudom.-mondja, mire vállba ütöm.
~Na mehetünk?-kérdezi Louis, mire bólintunk, és elindulunk.

A hely nagyon jól néz ki. Kék a fő szín, ez már nálam pluszpont!

~Üljetek le, hozok inni.-mondja Louis
~Még mit nem, veled megyek!-mondom gyorsan. Nem szeretnék még egy olyan „balesetet” mint múltkor.
~És mit igyunk ma? Mondjuk ihatnánk metaxát..-tanakodik Louis, de a végét elröhögi
~Mondjuk megverhetnélek..-tanakszom most én
~Jaj túlságosan is imádsz ahoz.-mondja, és igaza van.
~Ihatnánk valami koktélt.-mondom, mire bólogat. ~Blue tequila!-mondom
~6 blue tequila-t kérek, és az egyiket alkohol mentesen.-adja le a rendelést Louis.
Megkaptuk az italainkat, és visszamentünk a többiekhez. Megittuk őket, majd táncoltunk. Aztán megint ittunk, megint táncoltunk. Ördögi körforgás. Azt hiszem olyan 4 óra lehetett, mikor úgy döntöttünk hazamegyünk. Taxival akartak menni, de én nem. Mondtam menjenek nyugodtan, de nem engedték, hogy egyedül menjek. Liam nem jöhetett velem, mert kellett a fiúkhoz egy józan. Zayn és Louis totál kiütötték magukat, szóval maradt Niall és Harry. Harry sem volt a legjózanabb, de ő ragaszkodott hozzá, hogy velem sétáljon. Legalább kitisztul egy kicsit a feje.

Már egy ideje sétáltunk, Harry keze a vállamat karolta.
~Harry, szerintem eltévedtünk.-álltam meg.
~Igen, lehet.-néz körbe, mire kitört belőlem a nevetés, ami őt is nevetésre késztette, így két 18 éves fiatal hajnali negyed5 körül az utca közepén áll, és röhög. Érdekes látvány lehet.
Már szerintem 20 perce sétálunk, és még mindig semmi. Harry-vel folyamatosan röhögünk valamin. Már lassan kel fel a nap, mindjárt elindul a busz, mi meg kitudja hol vagyunk.

~Figyelj Harry, szerintem meg kéne kérdeznünk valakit.-álltunk meg, és néztünk körbe. ~Ott egy férfi, ő csak tudja!-mutatok egy nekünk háttal álló telefonáló férfira.
~Elnézést.-veregeti meg a hátát Harry, mire a csávó megfordul. ~Paul!-örvendezünk mindannyian
~Srácok hol voltatok? -kérdezi útközben Paul.
~Eltévedtünk.-mondja Harry
~Jellemző.-mondja szemét forgatva Paul, mire mindketten felnevetünk. ~Most, hogy megvagytok, indulhatunk is.-monjda Paul már a buszban.

~Alszol velem?-kérdezi Harry halkan
~Perszeeee.-mondom szem forgatva
~Naaaaa, nem csinálunk semmit.-néz rám bociszemekkel
~Akkor meg miért?-nézek rá
~Á, szóval azt akarod csinálni, oké.-mondja szemöldökét húzogatva
~Harry!-nézek rá szúrósan
~Paul is elmondja nekik, hogy későn jöttünk, és nem akartad felébreszteni, mert annyira részeg volt, hogy szüksége van az alvásra.-mondja Harry
~Te ezekben profi vagy Styles!-mondom neki, mire elvigyorodik. ~Aj oké, csak adj valami ruhát.-adom be a derekam.
Végül is mi csak 2 legjobb barát vagyunk. Miért ne aludhatnánk együtt?! Cole-al is aludtam együtt nem egyszer.
Kaptam Harry-től egy alsónadrágot, és egy pólót. Egymás mellett feküdtünk, de nekem muszáj volt valamit megkérdeznem
~Harry?!-kezdem halkan
~Hmm?-kérdezi, és felém fordul
~Mi legjobb barátok vagyunk, ugye?-kérdezem, mire bólogat. ~Akkor miért ne aludhatnánk együtt?!-kérdezem
~Igazad van, csak nem akarom, hogy félreértsék, és hogy véletlen összevesz Zayn-el.-mondja kedvesen
~Oh, oké. Köszi.-mosolygok rá.
~Imádlak.-mosolyog rám ~Na fordulj meg.-mondja, én meg furcsán nézek rá. ~Na nyugi, bízz bennem.-villantja rám mosolyát, én pedig megfordulok. Közelebb kúszik, és átrakja kezét hasamon. Felnevetek kicsit, majd hagyom, hogy elnyomjon az álom...

Becky edző szerelése:



Becky fellépő szerelése: (sapka nélkül!!)



Becky bulizós szerelése:


Sziasztok! :)
Nagyon szépen köszönöm, a több mint 1300 kattintást! :))
                     Továbbra is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
                      Olvassátok ha szeretnétek a másik blogomat is, az nem fanfiction, hanem az életem kb. :)                                                  
                                                                                xoxo <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése