2012. augusztus 11., szombat

One Shot.

Sziasztok! :)
Nem, még nem az új fejezettel jöttem, hanem már régóta tervezem, hogy írok néhány one shot-ot, mert nem tudom, csak úgy tetszenek:D Szóval remélem, nem bánjátok ha egyszer-egyszer a történet mellett lenne ilyen is :$ :) Természetesen nem hanyagolom el a történetet sem, és terveim szerint a holnapi nap folyamán fel fog kerülni a rész! :))
Természetesen ehez is várom az olvasókat like-okat kommenteket feliratkozásokat! :))
Jó olvasást! :)
xoxo <3

UI: Ha gondoljátok olvassatok bele egy fantasztikus blogba, én imádom! Sőt, a vége fele volt egy rész ahol eldobtam a laptop-omat az ágy másik végébe, hogy ezt nem hiszem el, nem olvasom tovább! De végülis tovább olvastam és megérte! Olyan jól vannak dolgok megfogalmazva, főleg a szerelem "érzéseiről" , hogy az hihetetlen! :o  Olvassátok el előröl figyelmesen ;))
http://ninaandniallhoran.blogspot.hu/




                                                                  Barátság (?) extrákkal
                               (ajánlott zene:http://www.youtube.com/watch?v=Wz2-5KBzWaE)

A zene csak úgy dübörgött, a szívem lassan már a zene ritmusára dobogott. Félhomály volt.
Kortyoltam egyet a zöld színben pompázó bacardy breezer-emből, majd barátaimtól elfordulva a táncparkettet kezdtem nézni. Nem volt semmi extra, akkor azonban megpillantottam valakit.
Feszülős szoknyája tökéletesen kihangsúlyozta fenekét, és combját, amit a magassarkúja csak tovább fokozott. Újjatlan pólója szépen hangsúlyozta ki tökéletes alakját, különösebb gondot fordítva melleire. Félhomályban is szépen látszottak mogyoróbarna szemei, lapockáig érő barna haja, és kreol bőre. Azonnal a látvány rabja lettem. Nem tudtam egyedül, vagy barátaival táncolt, de ahogy rázta, az rögtön előhozta a jó öreg mocskos fantáziámat. Lehúztam maradék italomat, és a táncparkett felé vettem az irányt. Nem voltam nagyon az a félős ember soha, így most pia hatása alatt végképp nem, így könnyedén mentem a lány mögé, majd kezeimet csípőjére tettem, és felvettem a ritmusát. Szeme sarkából felsandított, és táncát még jobb élvezettel folytatta. Szorosan simultunk egymáshoz, majd egy kis idő után füléhez hajoltam.

~Nem iszunk valamit?-kérdeztem, mire megfordult. Elvesztünk egymás szemeiben. Bólogatott, és leültünk a bárhoz. Barátaimat már nem láttam sehol, de nem vagyok meggyőződve arról, hogy ne lennének itt, ahogy utoljára láttam őket.
~Egyébként Harry vagyok.-villantottam rá féloldalas mosolyomat.
~Sarah.-mosolygott ő is.
~Mi kérsz?-kérdeztem
~Valami koktélt, válassz!-mosolygott rám
~2 blue tequila-t kérek.-adtam le a rendelést.
~Nem aprózod el.-mosolygott, rám, mire én is rá.
Miközben az italainkat ittuk nem nagyon beszéltünk, de szerintem ez így volt tökéletes. Először szemeit néztem, majd telt ajkait, amik csak úgy vonzottak. Tekintetem haladt egyre lejjebb mellkasán, derekán, fenekén, ahol szoknyája ülés közben eléggé fölcsúszott, ami engem a legkevésbé sem zavart.
~Táncolunk még?-állt fel előttem, mire elmosolyodtam, és ismét a táncparkett felé vettük az irányt.
Egyre inkább csak simultunk egymáshoz. Kezeim először derekán vagy csípőjén volt, ám ahogy simultunk inkább össze, úgy csúszott kezem lejjebb fenekére és combjára. Rabul ejtett táncával.
~Nem megyünk?-hajoltam közelebb hozzá, mire kicsit elmosolyodott, majd bólogatott.

Hívtam egy taxit, és egy hotel felé vettük az irányt. Hála szerény személyemnek kaptunk egy szobát, és hamar el is foglaltuk azt. Amint becsuktam magam mögött az ajtót teste csak úgy hívogatott. Közeledtünk egymáshoz, majd elkaptam derekát, és mohón csaptam le ajkaira. Kezei hol tarkómnál, hol hajamban voltak, míg az enyémek derekáról haladtak egyre lejjebb. Combjánál megemeltem, lábait derekam köré fonta. Szenvedélyes csókcsatánkat folytattuk, de immár az ágyban. Pólóm aljával játszott, majd vette le rólam, mire én is kaptam a lehetőségen, és megszabadítottam egy felesleges ruhadarabtól. Csókjaimmal nyakát díjaztam, majd kulcscsontját, és mellénél elidőztem, majd megszabadítottam fekete melltartójától. Száját folyamatosan hagyták el a sóhajok, én pedig mentem lejjebb, ő pedig nadrágommal ügyködött. Lefejtettem róla a szoknyáját, és levettem magamról a nadrágot. Combján haladtam a csókokkal, míg nem elérkeztem a fekete tangához. Gyorsan levettem róla, majd apró csókokkal terítettem be érzékeny pontját. Száját immáron nem csak sóhajok, hanem nyögések is hagyták el. Mikor vissza akartam térni nyakához átfordított, és gyorsan levette alsónadrágomat. Körbecsókoltam férfiasságomat, majd hirtelen szájába is vette. Férfias nyögések hagyták el a számat, és éreztem, hogy egyre jobban akarom őt. Csókokat hagyott csípőmön, a kockás hasamon, mellkasomon, majd nyakamon, ahol ezúttal nem csak csókokat, hanem harapásokat is megejt, majd visszatért a számhoz, és ekkor átfordítottam, és belehatoltam. Lassan mozogtam benne, szánkat felváltva hagyták el sóhajok. Kezdtem gyorsulni, Sarah körmeit hátamba véste, mire egy apró férfias nyögés hagyta el a számat. Alig bírtam már türtőztetni magam, felgyorsultam. Szaporábban vettük a levegőt, szánkát gyakrabban hagyták el sóhajok. Testem megfeszült, elértem a tetőpontot, és egy nem éppen halk férfias nyögés hagyta el a számat, és hamarosan éreztem, hogy Sarah teste is megfeszült, és egy nyögés-sikoly átmenet hagyta el a száját. Zihálva gurultam le mellé. Egy ideig csak a plafont bámultuk, mire megszólalt.

~Harry..-kezdte, mire felé fordultam. ~Odabújhatok hozzád?-nézett rám félve, mire rámosolyogtam és széttártam a kezeimet, mire összebújtunk. Nem tudom, hogy az idő miatt, a pia miatt, az események miatt, vagy talán a közelség miatt, de hamar elnyomott minket az álom..
Reggel nem kicsit voltam nyűgös, és mikor kinyitottam a szemem szomorúan véltem felfedezni, hogy Sarah nincs sehol, viszont egy cetli igen.

Köszönöm az estét Harry, ha gondolod hívj fel! :)
(szám)
Sarah. Xxx

Mosollyal az arcomon raktam el a cetlit, s miután kifizettem a szobát mentem is haza. Nem tudom, hogy mit érzek Sarah iránt, de kell nekem, főként a teste. Az valami hihetetlen. Teste egész úton a fejemben volt, nem tudtam őket onnan kiszedni, de őszintén szólva nem is igazán akartam.
Mikor hazaértem már mind a tv előtt punnyadtak kómásan.

~Sziasztok.-köszöntem nekik, majd leültem közéjük.
~Lámcsak, hol járt a mi kis szívtiprónk?-nézett rám Louis.
~Erre arra.-mondtam neki
~Hány lány volt éjjel?-kérdezte immáron Zayn
~1, de az valami hu.-válaszoltam, mire húú-hogni kezdtek.
Nem nagyon fojtattuk a témát, csak hülyültünk. Este az ágyamban sokat gondolkoztam Sarah-n. Végül arra jutottam, hogy holnap felhívom.

Délelött stúdióztunk. Délután a fiuk úgy döntöttek hazamennek, ám én inkább sétáltam, persze miközben felhívtam Sarah-t.
~Igen?-szólalt bele a telefonba.
~Szia Sarah, Harry vagyok.-üdvözlöm kedvesen
~Á szia Harry, örülök, hogy hívtál.-hallom hangján, hogy mosolyog.
~Arra gondoltam csinálhatnánk valamit..-kezdek bele.
~Nem jössz át?-kérdezi, és hallom hangján, hogy félve.
~De,szívesen.-mondtam, majd bediktálta a címet, és 15 perc után, már az ajtóban kopogtattam.

~Szia.-köszönt mosolyogva a lány. ~Gyere be-állt arrébb.
~Szia, köszi.-bementünk a házba.
~Kérsz inni?-kérdezte a lány
~Egy pohár víz jól esne köszi.-mondtam, majd bementünk a konyhába. Elöttem ment. Apró fekete sortja ölni tudott volna.
Épp odanyújtotta a poharat felém, mikor kivettem a kezéből, letettem a pultra, és mohón szája után kaptam. Szenvedélyesen csókoltuk egymást, és valahogy felbotorkáltunk a szobájába, és a történelem megismételte magát.

~Mi lesz velünk Harry?-kérdezte már a bejárati ajtónál.
~Fogalmam sincs.-szegeztem a földre a tekintetem. ~Én kedvellek, és rohadtul kívánlak.-néztem szemébe.
~Az érzés kölcsönös.-mosolyodott el. ~De nem tudom, hogy készen állok-e most egy kapcsolatra.-szegezte most ő tekintetét a földre.
~Akkor mi lenne, ha..-kezdtem, mire felnézett rám. ~Barátság extrákkal?-kérdeztem kaján vigyorral, mire felnevetett.
~Hát végül is egy próbát megér.-kacsintott rám, mire megcsókoltam.
~Azért szólj, ha meggondolnád magad.-kacsintottam rá, majd mentem is haza.
Barátság extrákkal. Hm, nem is rossz, és sokszor csak ezekre vágyom, de még inkább a barátság nélkülire, de ez a lány... megőrjít. Szükségem van rá. Sőt, nem csak a testére, hanem rá. Nem is ismerem, viszont ha meggondolná magát megismerem, és az enyém lesz mindenestül, és én leszek a világ legboldogabb férfija.
Már lassan két hete játszuk ezt a ki játszmát. Hol ő hív engem, hol én.

~Jó, hogy most itt aludtál velem.-mondja hozzám bújva kedvesen az ágyban
~Szerintem is.-mosolygok rá, mikor eszembe jut, hogy nekem sietnem kéne. ~Basszus, nekem mennem kell.-kelek ki.
~Oh.-hajtja le fejét, mire odamegyek hozzá, és megcsókolom.
~Csak hívj.-kacsintok rá már a bejárati ajtóban, mire megfogja a kezem, én pedig szembe fordulok vele.
~Harry gondolkoztam.-kezdi. ~Megpróbálhatnánk, tudod.. együtt.-mondja, én pedig hihetetlen örömmel csókolom meg.
~Hívlak amint végeztem, és elmegyünk az első hivatalos randinkra, rendben?-kérdezem tőle csókunk után.
~Alig várom, viszont az unokatestvéremmel találkozom nemsokára, úgyhogy ha nem venném fel, írok, rendben?-kérdezi kedvesen, mire bólintok, és egy utolsó csók után, már megyek is a fiukhoz a stúdióba.

Mikor odaértem mind ott voltak Zayn-en kívül.
~Srácok, had mutassam be az unokahúgomat.-jött be Zayn, mögötte egy lánnyal. ~Sarah, ők itt a One Direction, fiuk, ő itt Sarah.-jön ki Zayn mögül a lány, és akkor egyszerre súrolja állunkat a föld. Fogalmam sincs mit lépjek, ám mielőtt bármit tehetnék Sarah huncutul elmosolyodik, és közel lép hozzám. Rögtön vettem a célzást, így elmosolyodok, és szívesen tapasztottam számat az övére.
~Azt hiszem magyarázatra szorulunk.-kezdtem tarkómat vakargatni a csók után a fiuk fele.
~Jól hiszed! Sarah miért nem mondtad?-jött közelebb Zayn
~Honnan tudtam volna, hogy ismeritek egymást?! Azt se tudtam, hogy Harry énekel..-kezdte Sarah, de abban a percben ahogy láttam, meg is bánta.
~Hogy mi?! És ti jártok?-kérdezte Niall
~Hosszú történet.-mondtam
~Van időnk.-nézett rám Zayn, és Sarah-val elmeséltünk nekik mindent. Az elejétől a végéig, és a szín tiszta igazságot. Most minek keríteni?!
~Most pedig ha megbocsájtotok, elmegyünk megismerni egymást.-álltam fel a mese végén Sarah-val kézen fogva
~Vigyázz rá, kérlek.-hajolt közelebb Zayn, mire bólintottam és már mentünk is ki Sarah-val egy parkba.
Mindent megtudtunk egymásról, és nagyon jól éreztük magunkat egymás társaságában. Végül arra jutottunk este, hogy nála alszom.

~Figyelj, ha most nem akarod, vagy valami akkor szólj.-néztem rá már összegabalyodva az ágyon fekve.
~Mindig akarni fogom, ez a te csapdád Styles!-mondta huncut mosollyal, majd szenvedélyes csókcsatába kezdtünk, és a történelem megismételte magát újra, és újra... de így voltunk boldogak.

1 megjegyzés:

  1. Ez egész jó volt , én vagyok az első komi író ennek irtóra örülök ,amúgy nagyon jó a blogod kiváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés